Vaken natt

I natt vart jag vaken hela natten med lillgumman, kunde inte sova när hon var så kokhet! Tog tempen, den fungerade.. 39.7 hade hon. Hon vaknade till och från hela tiden. Jag ville inte sova när jag visste att hon var dålig heller. När hon grät igår så lät hon "mimi mimi mimi" så jag fick för mig att det betydde mamma ;)
Hon var jätte hängig. Vi sov ända till 13.00 idag men tacka för det så länge vi var uppe. Till tidig morgon!

Men när vi vaknade idag så var hon inte lika varm men ser dock fortfarade väldigt hängig ut. Ögonen är inte lika stora och glada nu. Gav henne lite gröt och juice men hon ville inte äta upp allt. Men hon har ätit bra ändå så jag är inte orolig för det. Kissar gör hon som hon ska också :)

Idag blir det julskyltning på stan. Ska bädda ner lillan rejält i vagnen, hon behöver få lite friskluft. Har varit så dåligt väder ett tag nu så har inte varit någon idé att gå ut och gå här omkring. Vi måste köpa en snöskyffel så vi kan skotta utanför också för dom ska ska göra det, gör inte det.

Jaja, ska göra oss klar nu och strax åka till stan!


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback