Ute hela dagen

Oj, vad fryssen man är nu när man varit ute hela dagen :) Gick hemifrån kl 12 och kom precis hem. Bara gått och gått hela tiden och det kändes i rumpan när man var på väg hem, haha. Låren var även stelfrusna så dom börjar tina upp nu :P Men det var skönt! Letade inflyttningspresent till Therese & Martin, kikade runt lite och sådär. Hämtade även ut paketet ifrån (försöker med länk igen) Filur också som jag knappt visste vad det var. Men det var en tomtedräkt, var väl inte riktigt som jag hade tänkt mig, en badleksak, en fjäril som hon kan bita på och så var det baby ior, tiger och nasse om jag minns rätt i miniformat med päls :)

Ja, då var det slut på det roliga för stunden :p Köpte även en ny hårspray, foundation och mascara :)
Novis sitter i gåstolen nu och leker, hehe. Så sööt! Hon pratar på som aldrig förr speciellt när hon kommer på att hon kan stå upp i den också. Hon skjuter ifrån sig duktigt, mest bakåt än framåt dock ;)
Snart kommer älsklingen hem ifrån jobbet också. Sen är det dags för Core. Har INGEN lust alls att GÅ tillbaka till stan igen så får hoppas att Novalie är vaken så jag kan få skjuts ner. Mamma skulle iallafall skjutsa hem mig. Jag har ju lite problem med min rygg så det gör ganska ont när jag gått för länge och det känns inte alls lockande att gå något mer idag kan jag säga.. :P

Ne nu ville hon inte sitta där mer så ska pussa lite på henne nu. Vi hörs!

Postat av: Marina

Ja nu har vi varit hurtiga :)

Ska bli skönt med core ikväll !



O skit i den där jävla tönten i förra inlägget ;)



Puss

2010-11-11 @ 16:14:10

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback