Pfft

...Så dyker dom här jobbiga människorna upp igen som läser bloggen, klagar och är anonym. Fegt! :)
Fast nu ska vi inte lägga ner energi på dom. Ni väljer själv om ni vill läsa min blogg eller inte.

Imorse vaknade vi runt 7.30, klev upp och gjorde frukost. Vart grötfrukost för lillan och mackor för mig!
Hon vaknade 03.00 i natt och somnade igen kanske 03.30 men vet inte varför hon vaknar så på nätterna. Är väl någonting hon kommit på :p Inte så konstigt dock när hon somnade så pass tidigt igår..

Har nyss vaknat upp från en tupplur med henne på soffan. Finns inget bättre än att somna med henne :)
Och nu ska vi snart göra oss i ordning för att gå ner på stan och möta upp Marina. Ska inhandla lite nytt smink eftersom mitt är slut i stort sett. Ingen snöstorm så det ska bli skönt att komma ut.
Imorgon är det dags för öppna förskolan igen, ser fram emot det! Var skönt att få komma ut bland andra bebisar med lillan, det behövde nog hon tror jag. :) Ska försöka komma ihåg att gå upp på Hemmakväll när jag är på stan och hämta ut ett paket med julklappar till Novis och Neo tror jag :p Och just ja, en tomtedress beställde jag också. Allt är beställt ifrån filur.se, kommer inte ihåg allt jag beställde så det blir ju en överraskning, hehe.

Nä, nu lär jag byta om så man hinner..

Ps. Jag är inte en missnöjd mamma. Och jag tål inte människor som försöker tala om för mig vad jag är och inte är som inte ens vågar stå för vem dom är själva. Då fick man något att störa sig på idag med då :)
Tur att ni som verkligen känner mig vet vad jag är och inte är.


Postat av: M

Strunta i negativa människor, dom är inte värda att lägga energi på helt enkelt! :) ´Länken till flur.se funkar inte, vad är deras hemsida? Vill in och kika lite :)

2010-11-11 @ 13:07:14
Postat av: A

www.filur.se tror jag det är :)

kanske hade skrivit fel, hehe.

2010-11-11 @ 15:42:04
URL: http://mammatillnovalie.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback