Öppna förskolan

Kom hem ifrån öppna förskolan för en stund sedan :) Var där med Linda, tyvärr var Alex dålig så Elin kunde inte komma. :( Men det får hon ta igen nästa vecka, kanske?? :)
Jag var så nära på att strunta i att gå, var så trött imorse. Men så tänkte jag, varför ska jag bara sitta hemma och vara trött? Det är ju inte direkt så att man får somna om igen. Så då kunde jag lika gärna kliva upp och åka dit istället och det valet ångrar jag inte :) Mysigt med bebisar, var mest bara små bebisar där idag.
Inte mycket folk alls vilket också var skönt..

Vi vart där i 1,5 timme ungefär. Alldeles lagomt för när vi skulle åka hem hade vi två tjejer som var riktigt trötta och tvärslockande så fort bilen startade :) Novis ligger nu i sin säng och sover.. Har nämligen tänkt att hon ska få börja sova i sin egen säng på dagarna så hon blir lite van och så småningom vänja henne på nätterna med :) Det är väl så dags nu innan det blir försent och inte går alls..

Senare idag, när älsklingen har slutat jobbet, ska vi åka en sväng till Gävle. Sjukt längesen man var i stan där! Efter det ska vi hem och mysa, har jag bestämt ;)

Men hoppas ni får en jätte bra helg! Får se när jag slänger in nästa inlägg.
Hajdooo.


Postat av: sandra

Vart går ni på öppnaförskolan?

2010-11-12 @ 12:38:01
URL: http://ssmekstrom.blogg.se/
Postat av: A

Det sa jag ju förut, på smassens i björksätra :)

2010-11-12 @ 15:02:49
URL: http://mammatillnovalie.blogg.se/
Postat av: sandra

Haha ja just ja det hade jag glömt bort haha:)

2010-11-16 @ 01:26:42
URL: http://ssmekstrom.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback