Feber

Novalie vart lite sämre igår kväll efter sprutorna, hade hoppats på att hon skulle få slippa det :( Men hon fick feber, var jätte varm! Vart skit sur då vi köpt en ny termometer som inte fungerade, så blir att köpa en ny sån. Men hon fick en alvedon och sedan sov hon rätt bra natten igenom. Har vaknat några gånger men det är ju inget ovanligt :) Fick dock sovmorgon tills för en halvtimme sen ungefär. Känner mig lite trött än så får se om man piggnar på sig, annars blir det en lunchnap med lillan :)

Jag skulle ha träffat en utav mina bästa vänner idag, Johanna. Men eftersom lillan vart så pass kinkig och dålig igår kväll så vågade jag inte chansa på att hon skulle vara bättre idag på morgonen. Det var nämligen meningen att vi skulle träffas idag på morgon. Men vi får ses imorgon istället ♥

På eftermiddagen ska jag på en rättegång för att stötta en nära anhörig. Får se hur det går! Får hoppas att man får en plats där inne, öppen rättegång så det kan ju vara svårt när det handlar om en sån pass stor grej. Men jag och mamma ska åka in i alla fall så i värsta fall får vi väl bara vänta utanför :) Vi är ju där i alla fall! Det är väl vad jag har för planer idag. Imorgon kväll blir det Core också. Pilatesen var inställd i måndags, Coren var fullbokad igår. Så det fick bara bli ett pass denna vecka. Kan ju köra hemma också eftersom jag köpt boll och matta men hallå?! Snacka om NOLL självdiciplin, man är alltför bekväm i hemmet så tydligen ska det vara svårt att lägga sig ned på golvet och göra några övningar i 30 minuter :p

Nä, nu blir det lite grötfrukost för hjärtat och macka för mig :)
Ha en bra dag!



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback