BVC

Idag var det ett mindre roligt besök på BVC, hon fick sin andra dos vaccin och det var inte alls populärt :(
Som salt i såren fick jag även väcka henne innan vi skulle åka dit, hon var SÅ trött och fick bara sova en kvart. Från stunden vi kom in dit så började hon gråta, stackarn. Kände säkert på sig att något var på gång.
Jag stannade kvar där inne, det gjorde jag inte sist. Snacka om att jag fick ångest när jag såg dom där sprutorna stickas in i hennes små lår. Och som hon grät! :'( Nej usch, man får försöka tänka att det är ju för någonting bra som hon får dom. Slipper massa sjukdomar men det är ändå jobbigt att se..

Men nu är det gjort! Hon väger 7125g och är 68,2cm lång :) Min stumpis växer så det knakar!
Nu ska jag försöka få henne att sussa en stund till så hon blir pigg och glad senare idag.


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback