Mår bättre :)

Nu mår liten mycket bättre! Har återgått till sitt gamla jag ;) Och som jag har saknat det!! Äntligen skrattar och hon ser ut att må bra igen. ♥ I 5 dagar mådde hon skit pga tänderna och jag tror att hon kanske var lite extra gnällig pga att hon kände små vassa saker i sin mun, det måste ju trots allt vara riktigt obehagligt när hon inte haft det förr. Hon kände mycket på tänderna med tungan också. Men det var då!

Nu glädjs vi åt av att hon mår bra istället :) Allt det jobbiga blir som bortblåst. Alla skriknätter kommer man knappt ihåg ;) Närå, nu överdrev jag. Men faktiskt så när man får se henne så glad igen så vet man att alla vakna nätter och alla skrik och grin var värt det! Nu kan jag bara titta på henne så ler hon :) Hjärtat mitt!

Ja, och snart är det JUL. I vanlig ordning så får vi handla de sista julklapparna på nästa lön. Tur det inte är så mycket. Marina fyller också år den 21 så tur man fått barnbidraget dårå ;) Kims mamma fyller år idag hon så vi ska till Järbo när Kim har slutat. Sedan fyller Sofie (kims lillesyster) också år på Lucia. Herregud, måste man föda barn så dom fyller så nära julafton?! ;) Haha! Får se vad man hittar på åt henne..

Jag var iväg ut en sväng med mamma idag :) Hittade en hylla jag VILL HA från Jysk. 699:- på rean och den skulle passa så bra i vårat vardagsrum. Vi ska nämligen göra oss av med barbordet + stolar vi har står där inne. Blir mycket bättre att ha en hylla där istället. Och det är ju en sån vi vill ha båda två med..
Jaja, får se hur det blir med den saken :) Köpte också lite kläder till Novis, hon kommer få mer i julklapp men behövde lite grann nu eftersom hon växer så snabbt! Insåg att jag nästan bara har stl 62 på hennes kläder kvar så det var på tiden att köpa lite nytt. Vart både stl 68 och 74. Köpte ju ett par jeans leggings åt henne och det var stl 74 på dom. Hon har på sig dom just nu, lite stora är dom än men dröjer inte förns dom sitter åt på henne :) Så det fick bli några bodysar och byxor ... Mamma köpte det mesta faktiskt ;)

Ja, men så var det med det.. Hoppas ni får en jätte bra helg! Kim ska kanske? festa imorgon han. Egentligen skulle han jobba 12 timmars men jag unnar han verkligen att gå ut och dricka med sina kompisar. Han jobbade ju trots allt natt hela förra helgen så :) Det förtjänar min hårt arbetande gubbe ;)
Ikväll blir det Idol!


Hämtade ju även ut paket förut, brorsans julklappar ;)


en utav brors julklappar, vad kan det vara? :p
hehehehe


Postat av: bror

hurru du! då vet ja ;P

2010-12-05 @ 23:13:54

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback