Längesen

Nu har det gått ett tag (igen) sen jag skrev sist men har inte riktigt haft varken lust eller ork att skriva. Vet inte riktigt vad jag kan skriva om längre, folk klagar och gnäller så man tappar ju lusten snart.
Konstigt nog har jag många läsare så intressant verkar det då vara..

I helgen har det varit lugnt ifrån min sida. Har myst med min underbara dotter som helt tiden har ett leende på läpparna :) Finns ju inget härligare än när det är så faktiskt! :) Hon börjar bli så stor nu..
9 dagar kvar tills hon fyller 6 månader ;) Känns som det var typ 2 månader sedan, max, som man låg på förlossningen och klämde ut henne. Haha! Ja, uscha.. Det går undan! Förstår vad alla menar med att man ska ta vara på bebis tiden. Snart står hon där och gör sig i ordning för att gå ut på krogen :p Haha

Nej, nu ska jag fortsätta kolla på tv. Kim är på Media Markt (ja, de har nattöppet idag) och jag kikar på Navy CIS. Eller är det Navy CSI? Aja, ni vet säkert vad jag menar :)



my new baby :)


Postat av: Marina

Haha, ni kunde inte hålla er från spelet ändå ;)

Navy CIS heter de :)

2010-12-07 @ 10:48:06

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback