Hum..

Tro det eller ej, men jag fick Kim att sätta i mitt löshår :) Nog för att han gnällde mycket under tiden och ville inte fortsätta när det var typ 80 slingor kvar. Men det fick han göra ändå, snällt va? ;) Haha..
Hur som, han gjorde ett BRA jobb. Dock så tycker jag att det ser för tunt ut, tråkigt nog.. Men efter 110st slingor så går det inte i några fler. Då kommer jag inte kunna ligga på huvudet.. Får se om det blir bättre om någon dag då det ser "slitnare" ut ganska snabbt. Nu är det så mycket produkter i det eftersom det är så rakt och glansigt så det försvinner ju efter några tvättar.. Får nog klippa till topparna lite också..
Svar till Mikaela: Jag har köpt dom på tradera av en som heter Pinglan eller något sånt (Hon är ifrån Sandviken och säljer bara löshår). 349:- gick mitt på och chansen är ganska stor att man vinner budet på startpriset, dvs 349:-, eftersom hon har så grymt mycket hår utlagt. 100slingor är det o jag köpte till 10 extra.

Det var lite jobbigt i början att sätta i då Novis inte alls var nå sugen på att sova. Hennes mage krånglar och hon dregglar mycket så jag anar fler tänder. Men det märks.. Inge feber och sånt *peppar peppar* men hon är inte på sitt bästa humör.. Bara det blir bättre snart :)

Snart är det julafton med, mindre än 1 vecka kvar? Helt sjukt. Tiden går så himla fort så det är skrämmande!
Men det ska bli roligt :) Mysigt.. Första julen med Novalie, det är ju något alldeles speciellt ♥

Vad ska ni göra på nyår? Några nyårslöften? Det har jag men tänker inte avslöja vad ;) Inte förns jag påbörjat det jag ska lova mig själv, haha. Ska tammetusan se till att klara det i alla fall!!



Postat av: Linda

Nu vill vi ha lite uppdate här ;)

2010-12-29 @ 11:46:00
URL: http://metrobloggen.se/buslinda

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback