Borde bli vegetarian!

JA, det borde jag bli. Okej, jag kan äta typ fläskfilé och nötkött utan att se kossor och grisar framför mig. MEN, ibland när jag äter kyckling så kan jag se den där lilla pippin springa omkring och busa (haha)
Jag skulle aldrig i hela mitt liv äta te.x lamm eller rådjur. Men älg går bra?

Till saken; Kim fick ju välja en present ifrån Sandvik och han är ju torsk på kött från fina djur!
Knackade på dörren idag, var ett paket till honom. Nyfiken som jag ääär kunde jag inte låta bli att tjuvkika.
Mjaha, en hjortstek eller vad det heter. Så, nu tvingar han mig att äta HJORT till kvällsmat!!!! BLÄ......
Då tänker jag på bambi. Jag vill INTE äta upp bambi!!!
(Jag vet att bambi är ett rådjur men dom ser likadan ut)




Och som att min aptit vart större när han gav mig en bit, fick något hårt i köttet
så kläckar han ur sig "oj, fick du en knöl?" Jo man tackar...



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback