Joller och glada miner

Natten vart inte som jag hade tänkt mig. Milliam sov till 04.30 sen bestämde han sig för att vakna. När klockan var 5 vaknade även Novalie och jag hade sovit i 3,5 timme då ungefär. :-( Helt slut var jag men Milliam jollrade, log väldigt mycket och var så glad hela tiden. Det var även första gången han jollrade och "pratade" sådär som små bebisar gör efter ett par veckor. Helt underbart var det :-D Runt kl 8 fick jag sova igen, då kröp jag och barnen ned i sängen och sov i 2 timmar. Trodde aldrig Novalie skulle somna om men det gjorde hon, tack och lov. ;-) Och lilleman var lika glad när vi vaknade igen, så himla underbart att se hur dom sakta men säkert växer.
 
Jag skrev ju lite fel igår, han blir inte 5 veckor denna vecka utan 6(!) veckor. Ja, tiden går så snabbt så jag hinner inte med själv. Han har ju smilat ett bra tag så det var han ganska tidig med. Alltså, riktiga leenden så det bara lyser om ögonen. Har bara väntat på jollret nu ;-) Och nej, det är inget "ont i magen" flin han dragit till med tidigare, haha. Han är dessutom väldigt stark, vår pojk. BVC berömde honom otroligt mycket, han har orkat hålla upp huvudet långa stunder sedan hans 3-4e vecka. Dom testade ju massa reflexer på BVC och hon sa att vi inte får ha han bredvid oss i sängen mot kanten för han rullar nämligen, REDAN. Och detta var en vecka sedan vi var där. Nu ska jag köpa ett babygym och lägga han under så han får fortsätta träna lite på golvet också. :-D
 
Jaja, nu ska jag invänta att K kommer hem (till sig, vi är där) med Milliams vagn och sedan ta en promenad med Marina. Tur att regnet försvann annars hade jag nog inte gått idag, jag är ju fortfarande rejält förkyld och det hade väl inte direkt hjälpt till om man blir blöt och kall. Det blir bara slapp resten av dagen. Nu har lillen vaknat så dags för matning då! :-) Novalie har precis åkt iväg till dagis hon..
 
Ha en bra dag hörrenini!


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback