Sommaren är här!

Nej hörrni, nu var det längesedan jag skrev så passar på att slänga in ett inlägg :) Idag är ju en helt underbar dag även om den började med en lätt regnskur. Jag har varit på utbildning på jobbet men åkte sedan hem..

Jag har haft STORA problem med magen de senaste 3 dagarna och har inte fått i mig nå mat alls :( Jo, en portion mat på 3 dagar och några frukter samt 2 mackor och lite yoghurt. Jag får ont och mår illa när jag äter, jätte jobbigt. Det började dagen efter festen (var på Sandviks 150 års jubileum i lördags) och har hållt i sig. Igår somnade jag med världens magsmärta, inte okej! Fattar inte vad det är.. Sjukt drygt. Händer mycket runt omkring mig nu och jag vet inte om det kan bero på det också. Men går det inte över snart lär jag söka hjälp för det!

Först är man förkyld i ca 2 månader och direkt efter blir man såhär! Så himla typiskt. Nåja, tur värmen kommit så man kan få lite energi av solen! :) Sitter just nu ute på uteplatsen och njuter, magen värker lite men kan vara för att jag ätit så mycket frukt idag. Men måste ju tvunget få i mig någonting! Kim ska grilla så jag ska försöka peta i mig lite varm mat..

Novalie är go och glad som vanligt också och hon tycker nog det är minst lika härligt att vara ute i värmen i kortärmat och leggings :)

Nu är jag även i vecka 32 så tiden går fort! Inte långt kvar nu till en liten lillebror kommer (nej, jag vet inte könet men gissar ganska stort på en pöjk) ;)
Jag hoppas bara allt kommer flyta på och att det kommer funka bra med två barn, man är ju lite nervös över att bli 2 barns mamma lär jag erkänna! :)

Ja ja.. Det var väl inte så mycket mer just nu :) Ska fortsätta njuta lite av solen.. Puss & Kram!!



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback