Valbo samt jobb

Hej på er! Hoppas ni sovit gott, det har inte jag :p Men jag har hunnit med en del idag i alla fall och snart ska jag väcka lillan för att sedan gå iväg till dagis. Egentligen skulle hon sovit i vagnen så jag kunde köra dit henne direkt men nu vart det inte så, var tvungen att hinna göra mig själv i ordning osv innan det är dags att lämna henne.

Klockan 15 tar jag bussen till jobbet i alla fall, men innan dess ska jag in till Valbo en sväng och köpa ett par mammabyxor och en foundation. Tänkte jag i alla fall! Jag har inte utnyttjat guldbonusen jag fick på H&M ännu och sen fick jag massa andra rabatter så tänkte göra det nu, innan det är för sent :)

Jobbar till 20 ikväll så jag kommer hem lite tidigare än vad jag gör vanligtvis, det känns ju skönt. Men sen är det helg, ska eventuellt på bio på söndag med Marina också. :) Ser jag fram emot mycket! Saknar att umgås med mina vänner, det kommer snart en tid då man är för trött ännu en gång med en liten bebis och även en trotsig 2 åring ;) Men jag ska försöka ändra på detta och ta mig tid för mina älskade vänner, för vad vore man utan dom?

Nej, nu ska jag ta upp lillan och låta henne vakna till innan vi beger oss mot dagis.
Pusshej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback