Helt slut

Usch, vilken jobbig hosta jag har! Och sen förkylningsastman som blir jobbig like hell emellanåt. 1,5 dag har jag fått verkligen anstränga mig med andningen, det är jätte jobbigt och man blir ju trött. Jag har fortfarande problem med astman men det har släppt ytterst lite, kanske ett tecken på att det är på väg bort! Man kan ju hoppas :) Jag har ingen astma medicin hemma heller och jag har ingen större lust att använda den när jag är gravid, vill knappt äta värktabletter då. Så förhoppningsvis kanske det lättar lite så jag slipper det.

Igår kväll somnade jag på soffan, vet inte vad klockan var men runt 21.30 skulle jag tippa på. Snacka om skönt! :) Novalie vaknade runt 2 så jag gick in och hämtade henne och la oss i vår säng. Jag klarar inte av att ligga i hennes, den är stenhård för mig! Och med foglossning så blir det värre, det känns som höfterna ska gå sönder :P
Det vart inget jobb för mig igår, jag kände att det inte var läge att åka dit när jag hade så svårt med andningen och dessutom jordens huvudvärk. Jag har inte bestämt mig för hur jag ska göra idag heller men jag hoppas jag känner mig pigg nog att åka in! Jobbar 16-20 ikväll så det är inte så långt pass. Värre på söndag, då är det 11-19 så då hoppas jag verkligen att jag mår bättre för som sagt så behöver jag timmarna, och självklart lönen med ;)

Lämnar liten på dagis kl 13.15 som vanligt, så man får väl avvakta till dess och se hur man mår! Eftersom hon vaknade runt 7.30 idag så kommer jag inte få henne att somna vid 10.30 som jag gjort de senaste dagarna då hon vaknat vid 6 så jag lär nog få henne att sova i vagnen vilket innebär att jag lär ut och gå! Får ta en sakta promenad för att inte förvärra astman. När jag vill att hon sover i vagnen brukar jag ta en promenad på ca 1 tim & 20 min för somnar hon när vagnen rullar så vaknar hon oftast när den stannar ;) Men jag får ställa henne på dagis även om hon sussar. Jaja, det löser sig :)

Vi har nyss ätit frukost och nu ska jag bara slappa en stund. Jag känner mig trött idag även fast jag fått sova så länge, jag skulle LÄTT kunna gå och sova igen om jag hade kunnat :) Men nej, rycka upp sig lite kanske!
Hoppas ni får en jätte bra dag. Puss ♥

Postat av: Anonym

Va fin den nya headern är!

2012-03-16 @ 12:49:36

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback