Älskar så det gör ont

Vad vore jag utan dig? Gud vad mitt liv var oväsentligt och obetydligt innan du kom till världen <3 Min älskade dotter som blir så stor! Snart 2 år gammal och svart storesyster! Helt galet.. Två barn att älska, vad mer kan man begära? Du kommer bli världens bästa syster, det är jag helt övertygad om. Mitt fina, älskade hjärta... Med dig vid min sida klarar jag ALLT!!! <3


Postat av: johanni

Mina fina älskade små änglar!:) Ni är så otroligt vackra och saknade, ni har verkligen INGEN aning om hur mycket jag ska kramas med er när jag kommer hem.. och det går nog tyvärr inte ens att förbereda er på<3 haha. men många kramar kommer det att bli, och jag ska äta tårta och fira mitt älskade gudbarn till jag spricker!! Tusen pussar och kramar / En snart hem kommande, överlycklig, Johanna

2012-06-11 @ 23:04:11

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback