Lördagskväll hos mamma/mormor

Hej på er! :) Denna kväll spenderas hemma hos Novalies mormor. Vi har inte gjort så mycket, Novalie har pysslat lite och målat med vattenfärg. Har nyss fått henne att somna! Tog bara sisådär över 1 timme men har mig själv att skylla då vi sov sent på eftermiddagen. Imorgon måste jag börja ändra om rutinerna nu när det är dags för dagis i veckan så det inte blir helt knas :)

Vi har ätit pizza här ikväll & lite gotta. Hade tänkt se film men det blir nog inte av nå med det inte. Får se vad som händer imorgon då :) Ska i alla fall ta ut hunden på en sista kvällspromenad om en stund. Får se om man hoppar i säng sen och försöker sova. Har ju en sån förbannad hosta som är sådär riktigt irriterande, bara retar i halsen och hostar så man inte kan sova. Förkylningsastman sätter sig alltid in på natten också men har med mig astma medicin utifall att man behöver ta den :)

Kim somnade vid 15.30 idag på eftermiddagen och jag får inte tag på karln så han sover väl än?! Inte så smart kanske :p Han vaknar säkert inatt och är super pigg istället. Well well, not my problem ;) Stackarn..

Hade tänkt gå på klädbytardagen i Vallhov idag också men det vart inte så, kanske var lika bra det när man inte är frisk. Men hade varit roligt att se vad det fanns för något, man kan ju göra riktiga fynd många gånger! :) Novalie är i behov av lite fler byxor så det lär inhandlas snart också. Inte ett bebis plagg har vi köpt ännu heller men har ju en hel del kvar efter Novis men det mesta är ju i rosa :P Men lite neutrala färger finns det också.
Om 2 dagar är det prick 3 månader kvar till BF, tiden går så jäkla fort!

Jaja, nu ska jag göra annat innan det är dags att gå ut och sedan sussa lite!
Ha en jätte bra kväll :) Puss ♥


Postat av: Linda

Du, det fanns inte så mycket i vallhov ändå, och då var jag där mellan 10-11:15.. Eller de flesta var i väl använt skick om jag säger så.. Mycket folk iaf! :)

2012-04-22 @ 07:13:48
URL: http://Buslinda.blogspot.se

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback