Trött dag

God kväll :)
Jag har nyss fått tösen att somna. Vart en sen kväll för henne idag men vi "råkade" ju somna hemma hos mamma i över 1,5 timme på eftermiddagen ;) Det var väl behövligt för varken hon eller jag hade sovit bra på natten och dessutom sov hon bara en halvtimme på förmiddagen. Hon sover riktigt oroligt om nätterna nu, det kan bli väldigt jobbigt. Hon kan vakna bara rätt upp och ner mitt i natten och verka skit pigg. Och det är ju dessvärre alltid mig hon vill till. Blir det inte så, ja, då blir det en massa skrik och man vill ju inte att grannarna ska få något spel heller..

Nåja. :) Började dagen att fixa till mig lite för att sedan ta en promenad ner till mamma. Hon bjöd på Mc Donalds mat och sen vart det en sväng på Maxi. Träffade sötaste Carro där också, inte ofta man ser henne :) Roligt! Efter det vart det en promenad hem till mammi, fikade och sen somnade jag och lillan. Kim kom förbi och hämtade upp oss efter att han slutat jobbet. Det har ju blåst sjukt mycket idag! Jäkligt varmt i solen men lite kyligare av blåsten..

Vi åt hemmagjord tunnbröd rulle idag, mums :) Jag har dammsugit, dammat och torkat golven idag! Puh.. Det behövdes verkligen. Undra varför man torkar golven så sällan? Kanske för att det är sjukt jobbigt, haha. Men det lär bli lite oftare nu, golvet blir så skitigt även om det inte syns så bra.. Men nu är det gjort! Kim är och spelar fotboll sedan runt 20 tiden så jag och lillan har haft en jätte mysig och busig kväll så hon somnade nog gott nu :)

Det var ju även meningen att vi skulle få åka och hämta bilen imorgon men tyvärr så blev det inte så. Vi får vänta längre pga att delar till bilen inte hade kommit än. Det skulle ju fixas lite med ACn innan vi hämtar den och det har varit mycket krångel runt denna bil nu men det är väl bara att fortsätta vänta ett tag till. Får hoppas att vi slipper vänta tills i slutet av nästa vecka men han sa ju att det kunde ta ett tag innan dom fixat det som skulle fixas också. Suck! Det är inte alls roligt att vänta på någonting såhär länge..

Men imorgon är det klädbytardag här i Vallhov. Jag & mamma ska dit och lämna kläder, kanske man får ihop lite så kan man ju köpa nytt för det :) Jag har ju sålt nästan allt mitt på tradera, vilket misstag! Men hädanefter så satsar jag på att sälja på sånna här tillställningar istället. En loppis skulle vara rolig att sitta på också, vi har ju en del "skit" som vi skulle behöva ha bort härifrån. Står bara och tar plats ju! Får se om det blir något sånt med :)

Hoppas ni haft en bra torsdag! Puss

Postat av: Sara

är det imorgon oxå? trodde de bara va lördag? du kan ju hyra bord/hylla i örta o lämna en grejer så säljer de åt dig, jag hade hylla där bra länge o blev av med massa skräp :D

2011-05-19 @ 22:33:11
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: A

Oj, skrev fel ;) Det är ju såklart imorgon (lördag)

2011-05-20 @ 08:59:50
URL: http://mammatillnovalie.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback