Halvt rödhårig

God kväll. Eller god natt? :P Snart ska jag lägga mig och sova, vart bara 4 timmars sömn natten till idag/igår så jag hoppas på lite längre inatt. Novalie får gärna INTE vakna kl 5 imorgon bitti igen.. Ovanligt men inte okej ;)

Ikväll har jag färgat håret rött, eller ja.. Jag försökte i alla fall! Anade att det skulle bli lite mörkare än vad jag hoppats på. Vart dock helt okej röd färg i rötterna och uppe på huvudet men ju längre ner mot topparna desto mörkare. Jag var ju i stort sett fortfarande svarthårig där så det förstod man ju. Men om man fixa håret så kanske det ser bra ut? Det vet man inte :) Men ska vänta ett par dagar och lägga i en ännu rödare färg och se om det hjälper lite. Jag har inte färgat mitt hår svart på väldigt länge så jag tror inte den färgen sitter så jäkla hårt.

Efter det satt jag mig på golvet och började märka kläder med prislappar. Jag & mamma ska ju lämna in massor av barn/vuxen-kläder och någon enstaka leksak på klädbytardagen i Vallhov på lördag. Ska bli spännande att se senare på eftermiddagen på lördagen hur mycket man sålt för. :) Jag är även skit sugen på att hyra ett bord på en loppis och bli av med massa skit man bara har ligger eller står i vägen. För nog har man samlat på sig skräp under åren man bott hemifrån! Det skulle behövas :) Vi funderade på att ta det i Falun isåfall, lite mer folk där.

Imorgon ska jag gå hem till mamma en sväng, om Neo är frisk dvs. Han hade spytt nu ikväll så vi får se hur han mår imorgon. Förhoppningsvis bättre! :) Om vi inte ska dit har jag ingen aning om vad som händer. Det är ju typiskt! Menar att det ska ju vara fint väder imorgon, vill ju helst inte sitta inne då. Men någonting ska man väl kunna hitta på i alla fall..

Hoppas ni sover gott inatt! Nu ska jag försöka sova i alla fall :)
Puss ♥

Postat av: Elin L

hej gumman! :)

Gör som marina, lägg upp kort och pris på facebook i en mapp, så ska jag kolla vad jag ska lägga lönen på ;) helst dina snygga kläder :D:D

2011-05-18 @ 07:52:25
Postat av: Anonym

Haha, men jag säljer ju inte mina snyggaste kläder heller ;)

2011-05-18 @ 19:11:13

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback