7 dagar kvar

Nu är det 7 dagar kvar till Turkiet resan! Konstigt nog känner jag mig inte ett dugg nervös, det enda jag känner är en ångest över att vara ifrån lillan så länge :( Förhoppningvis känns det bättre när jag är framme och jag hoppas att jag kan slappna av. Jag vet ju att hon har det bra ju, hon är med sin pappa och hon är hemma. Det är huvudsaken! Jag kommer sakna ihjäl mig efter henne så ska mysa ordentligt nu innan jag åker.

Det jag måste göra nu, innan vi åker, är att växla in dom sista fickpengarna. Vi ska även köpa lite mat som vi ska äta till lunch. Vi bor ju som sagt i lägenhet och inget hotell :) Men till frukost äter vi ju nybakt bröd varje morgon så vi köper med oss ost och sånt där bara. Jag tror jag har allt jag behöver annars. Om ni kommer på sånna där saker som man lätt glömmer så lämna gärna en kommentar ;)

Igår vart det en promenad ned på stan i hettan, höll på att dö efter vägen. Det gjorde nog Egon också! Men han fick stanna hos mamma så han slapp värmen lite. Novalie föredrog ju såklart att vara hemma hos mormor istället för att sitta i vagnen och umgås med sin mamma och gudmor ;) Men lite egentid ibland tackar jag inte nej till! Jag och Marina åt glass på stan och sedan dök det upp nå joxx från Brasilien, nå scout läger. Haha! Kul :)

Jaja, det var väl allt för nu :) Ha en fortsatt bra onsdag!


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback