Kärlek

Först vill jag bara skriva att jag älskar min dotti över allt annat :) Idag när jag bara legat på soffan i stort sett och varit världens tråkigaste mamma (pga att jag mår dåligt) så har jag studerat henne mer än någonsin :) Varje liten sak hon gör får mig alldeles rörd! Jag förstår inte hur jag har kunnat fått en sån vacker, begåvad och världens bästa dotter! Hon är mitt allt, vad hade jag för liv innan henne? Bara små saker som när hon pillar med någonting i gåstolen, tappar det på golvet och lutar sig fram och tittar efter grejen får mig alldeles varm inombords! :) Allt hon gör är så underbart och jag har en obeskrivlig kärlek, jag skulle gå genom eld och vatten för henne. Jag ska göra ALLT i min makt för att få henne lycklig.. ♥

Det var en pytteliten del av vad jag känner för henne :) Till det vardagliga:
Jag mår lite bättre idag, har inte haft någon feber på hela dagen. Men dock så har jag haft ont i huvudet och har fortfarande ont i magen. Jag har ätit en macka, lite yoghurt och druckit 2 munnar thé sedan igår morse. Jag känner mig inge hungrig alls.. Konstigt! Måste vara någon slags influensa jag har fått som satt sig i magen.. Har sett fler som har haft likadant så det är väl något sånt..

Var ju meningen att jag och Emma skulle till öppna förskolan imorgon förmiddag, dock lära jag avboka det eftersom jag inte vet hur jag kommer att må :/ Ville så gärna dit men får vänta en vecka till istället. Jag hoppas att jag kommer kunna äta mat imorgon, det vore gott. Är sugen på ALLT, inte hungrig, bara sugen. Men jag vill inte äta när jag har så ont heller för jag fick mer ont efter att jag åt den där mackan. Så jag får väl bara vänta tills jag fått tillbaka aptiten igen..

Är väl ingen idé att planera något alls i helgen än.. Kim ska kanske till Joseph på lördag och dricka, han sa att jag också kunde komma om jag ville. Om Novis mormor vill vara barnvakt på kvällen dvs. Men det lär väl inte bli något för mig ändå..

Johanni kanske skulle komma hem till nästa vecka med, JIPPI!! :) Isåfall ska vi hitta på något nästa helg, eller hur gumman min?! :) Saknar henne såååå mycket.. ♥

Ne, nu ska jag fortsätta kika på American Idol med den nya häftiga juryn som består utav Jennifer Lopez och han.. vad heter han.. Tyler någonting :p


mamma älskar dig, hjärtat!


Postat av: Johanni

På söndag packar jag för en vecka hemma!!!:D Och då kan vi ses massor massor MASSOR! åh vad jag saknar dig!!<3 Pussspuss

ps. Lär dig svara i mobila! ds

2011-01-28 @ 11:41:23
Postat av: Till novalie från Johanni

Johanna älskar dig med lill hjärtat, ska pussa sönder dig när jag kommer <3 :) så var på din vakt.. hihi

2011-01-28 @ 11:43:10
Postat av: Marina

Aw så söt hon är gohjärtat :)

2011-01-28 @ 19:51:59

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback