Helt slut..

Usch, hela dagen igår och hela dagen idag har varit SKIT jobbiga. Tänker inte gå in närmare på vad det handlar om, det är bättre nu i alla fall. Men det var fan bland de värsta dagar på väldigt länge.. :(
Men som sagt, det är bättre nu..

Inatt ska Novalie sova i sin säng i sitt rum *buhu* Hur kan det kännas som att hon är så långt borta fast ändå så nära? :) Separationsångest utav tusan.. Vi har haft henne hos oss eftersom hon sovit bättre då. Hon kryper ju gärna så tätt intill mig som möjligt när hon ska sussa. Jag trodde faktiskt inte att det skulle gå att få henne att sova där bara såhär pang tjong. Men tji fick jag! Hon tvärsomnade efter en flaska välling :) Och har sovit sedan dess. Får se hur det blir inatt då, om vi kan få henne att somna om igen efter matning. Hoppas!
Det är ju bäst för hennes skull med att få bli lite självständig. Stora tjejen! ;)

Hon blir bättre och bättre på ALLT :) Hon utökar sitt språk (om man kan säga så?) och låter väldigt annorlunda. Jag tog en promenad igår medans jag pratade i telefonen och lillan sov. När jag kom hem sa Kim att hon hade vaknat en gång och det lät som hon ropade "mamma". Vet att vissa ljud kan låta som mamma eller pappa.. Och sen har hon tagit sina första krypsteg med. Hon är så himla duktig! Hon kan dock inte krypa helt och hållet än och det slutar gärna med att hon lägger sig ned på mage istället. I sängen går det bra men inte på golvet.. Men det kommer nog när som helst nu, tror jag! :)

Jaja, det var väl allt för nu! Godnatt & sov gott.


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback