Sent kvällsinlägg

Ja, nu är klockan mycket och jag ska strax krypa ner. Novalie sover i vår säng inatt, Kim skulle natta henne men dom hamnade där inne och somnade båda två :p Det går an för denna natt :) Mysigt att sova med henne så jag klagar inte! :)

Den här dagen har gått super snabbt, har dock inte varit ute och gått någonting :( Det har varit snöstorm här idag, kände att det var en bra dag och ett bra tillfälle att passa på att städa upp lite här hemma. Det tar ju sin tid när man har en liten att ta hand om och hålla koll på samtidigt. Men fick disken diskad, dammsugit, tvättat och dammat av lite granna. Skönt att ha det gjort! Ett berg av disk varé, att man inte lär sig att diska oftare istället för att vänta tills hela köksbänken är översvämmad av disk. Så tråkigt!!

Novalie roar sig själv mycket nu när hon kan krypa omkring, hon följer efter mig vart jag en går :) Sötnosan! Det är mysigt. Men man får ju ha stenhård koll på henne också, värre blir det ju när hon börjar gå :P Men jag längtar dit med. Man är ju aldrig sysslolös så länge hon är vaken i alla fall ;)

Får se om det blir öppna förskolan imorgon, beror på hur Novalie sover inatt. Hon har ju vaknat 2 nätter på rad nu, runt 02 och velat haft välling och sen varit tok pigg. Jobbigt! :/ Men ikväll somnade hon sent, runt 22 tiden ungefär. Då hade hon varit vaken hela 6 timmar(!) och verkade ändå jätte pigg. Försökte natta henne när hon somnat på mitt bröst framför tvn men då tvärvaknade hon ju och vart vaken sen.. Men förhoppningsvis sover hon lite längre än till 7 imorgon bitti då ;)

Sov så gott!!

Postat av: Sara

vi tänkte oxå gå dit så länge vi kä'nner nån där.. o om de inte är världens snöstorm :P

2011-02-11 @ 00:23:57
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: ellan

åh vad söt hon är :)

2011-02-11 @ 12:41:10
URL: http://ellybell.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback