Julstädning

Herregud, 2 dagar kvar och var är julkänslan?! Den finns då inte i detta hus. :( Bakade lite igår och lyssnade på lite julmusik, det var väl rätt okej. Haha.. Nej, inge taggad alls på julafton faktiskt. Hoppas känslan hinner komma!!

Idag blir det julstädning, vi har mycket att göra. Tur man tog berget med disk igår. Tvätta ska vi göra med, har så mycket tvätt så det får bli tvättstugan idag. Annars tvättar vi alltid hemma men det tar ju över 1,5 timme för en maskin, känns lite drygt. Dessutom finns det ju 3 tvättmaskiner där ute, går ju 3 gånger så snabbt :)

Novalie ligger och sussar just nu, det bara slog till så vart jag super trött. Fick i alla fall sovmorgon imorse, det var välbehövligt då jag "råkade" sitta uppe till 01.30 för att kolla klart på Gossip Girl säsong 4 :p Nu har jag laddat hem säsong 5 också, dock vara 10 avsnitt så det är ju avklarat till nästa vecka ;) Helt såld på serien. Har ju sett den förr men missat en massa så då tog jag igen hela 4an i alla fall.. Sjukt bra!

Måste färga håret med. Har en mellanbrun färg här hemma, funderar på att lägga i den och sedan försöka go redhead igen. Saknar den färgen! Fattar inte VARFÖR jag färgade det svart igen? Men nu har jag inte färgat håret på ett par veckor så har ju råttfärgad utväxt, men det är bra för då tar det bättre sen :) Måste ju låta färgen växa ut eftersom det inte är toning.

Ja, och sen har jag vunnit ett presentkort på 500:- på poledancing i Gävle. Där vi var och dansade på möhippan :) Sjukt kul! Älskade den träningsformen. Tror jag ska ta ett par kurser :) Få träna lite och samtidigt dansa. Kul!

Jaja, nu ska jag göra annat. Pusss


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback