Någon gång brister det..

Jag vet inte hur jag ska kunna sova.. Först är man skit trött sedan läser man något, brusar upp och blir förbannad och helt plötsligt så är man jätte pigg!! Jag ber till gudarna att Kim kan ge mig sovmorgon till åtminstine 9 imorgon :) Han ligger och snarkar på soffan han.. Ber jag snällt så går han nog med på't! :P

Jo men jag känner bara för att skriva av mig lite. Nämner inga namn eller dylikt. Men just nu så har min "bägare runnit över" som man så fint kan säga. Jag har tröttnat på detta skit jag suttit i mellan i.. ja, ett år minst? Varför ska jag behöva höra på problem och en massa skit jämt för? Äh, jag vet inte ens hur jag ska uttrycka mig för att inte nämna de inblandade. Men såhär är det bara; Jag har tröttnat! Nu vill jag inget mer. Jag får höra 2 olika saker från 2 olika människor. (OBS! Detta har inget med Kim att göra) Jag orkar inte HÖRA nå mer. Det är jävligt sällan jag blir förbannad på mina nära & kära. Ofta har jag sjukt mycket att säga men behåller det för mig själv för att undvika konflikter. Ja, jag måste vara konflikträdd alltså! Det blir extra känsligt när det är inom familjen eller ens närmaste vänner. Åtminstone för mig! Jag säger i stort sett aldrig ifrån på skarpen & jag säger SÄLLAN vad jag tycker och tänker om personer. Åtminstone till personen i fråga! Det är inte så att jag går och snackar skit om mina vänner bakom deras rygg, det får inte missuppfattas på det sättet. För så är det inte!

Men i alla fall.. Nej, nu är det nog. Jag är inte dum i huvudet som vissa verkar tro. Det är verkligen synd att det ska behöva gå såhär långt. Men någon måste ju säga ifrån tillslut? Och nu vart det jag. Äh, jag skiter i't. Det här vart ett riktigt förvirrande inlägg för er som inte har en aning! Men nu fick jag skriva av mig i alla fall.
Det jag ville få ut var i allafall att; Mig lurar du inte! Försök inte inbilla mig att jag har fel, för det vet jag att jag inte har. Inte denna gång!


Så avslutar jag detta förvirrande & negativa inlägg med att se lite positivt på saker och ting...
Jag är så himla glad att jag har min lilla familj ♥ För vad vore jag utan er?
Novalie, min skatt! Mitt hjärta! Mitt ALLT! Mamma älskar dig mest av allt på denna jord.
Det ska du ALLTID veta. Jag kommer aldrig sätta dig åt sidan, oavsett vad.
Du är min livs levande ängel. Min vackra, vackra dotter..... ♥

Postat av: Anonym

Haha ungefär sådär känner jag idag :D visst, man vet att man inte är perfekt men ibland chockar folk en, fy fan för vissa

2011-08-27 @ 11:20:51

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback