Godkväll

Till att börja med; vad drygt det är att jag alltid måste öppna Internet Explorer när jag ska blogga. Det går ju inte att göra det i Google Chrome? Blir inga radbyten och allt ser bara knepigt ut. Jaja, i-landsproblemet idag! :P

Den här dagen har varit fullspäckad! Började den med att möta upp Desirée för att ta en promenad till stan och hem till Matilda :) Hon hade nämligen ett slags evenemang där det var visning av me&i kläder. Jag hittade tyvärr inget som föll mig riktigt i smaken. Eller jo, det fanns 2 klänningar jag hade kunnat tänkt mig att köpa till Novalie.. Tills jag såg prislappen :P Köper man EN klänning för närmare 300 kr så vill man ju ändå ÄLSKA den. Och riktigt så var det inte.. Men det var jätte trevligt och mysigt med alla små bebisar som var där :) TACK för en jätte härlig dag, Matilda. Hoppas vi gör om någonting liknande snart igen! :)

Efter det så traskade vi hemåt igen. Novalie hade inte sovit någonting och var jätte trött! Men vi hann inte ens hem och innanför dörren så ringde Kim och då skulle vi ta en vända till Gävle och köpa en cykel åt mig. Det vart ju inte av igår som tänkt, hade sån jäkla migrän då :( Men nu har jag fått en cykel och jag är jätte nöjd! Novalie fick åka cykel idag för första gången!! Jag såg ju inte henne där bak men hon var knäpptyst så antingen var hon riktigt nöjd eller så somnade hon, haha. Jag kände bara hennes huvud mot min rygg flera gånger men det kan ju ha varit för att hon tittade ner också :) Hon såg då vaken ut när vi var hemma.. :)

Min älskling åker till Älvkarleby tidigt imorgon bitti, räknas nästan som inatt. Klockan 04.00 åker han iväg och blir borta tills på lördag. Jag kommer inte träffa honom förens på lördag natt då, suck! :( Men imorgon kommer Marina hit och sover här, tror hon sover här både fredag och lördag natt?! :)
Det är tjejkväll här på lördag, grillning och ha lite roligt för att sedan gå ut på krogen. Det ska bli jätte trevligt! Spela något spel och sådär. Hoppas det är varmt så man kan sitta uuuute hela kvällen! Jag fick nämligen låna utemöbler av mamma så vi skulle få plats :) Nu blir vi någon mindre än räknat men det spelar ju ingen roll, vi kommer ha skit kul ändå! :) Ser verkligen fram emot att ha den kvällen..

Men nu ska jag äta lite kvällsfika (lite sent) med älsklingen innan vi ska sussa. Och så ska vi självklart se klart Big Brother också ;) Sov så gott!

Postat av: erica

jag bloggar alltid i google chrome, om jag håller in den avlånga tangenten under enter (kommer fan inte på vad den heter!) samtidigt som jag trycker enter för radbyte så blir det det. hade också ett jäkla bekymmer innan jag kom på hur man gör! ;)lycka till, gillar din blogg! :)

2011-04-29 @ 19:44:46
URL: http://ericaengstrand.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback