Börjar morgonen med att borra

Haha, tokig jag! Stackars grannar.. Eller nä, faktiskt inte.
Vi klev upp 8.30 idag, jag och lillan.. Fast sov inte så länge men nästan :) Så himla skönt!!
Gav henne lite frukost och kände att jag ville fixa lite i badrummet nu när det är nyrustat och allt :)
Jag har aldrig borrat någon gång, bara använt skruvdragare. Men nu skulle man ju först borra hål, hitta en passande plugg och en skruv som passade i pluggen. Avancerat? Ja, först trodde jag det. Men det var ju bus enkelt! Kim såg lite orolig ut när han åkte, när han visste att jag skulle borra. Haha! Men tji fick han!
Fast satt inte upp allt. Satt upp en sån där liten spegel man kan dra ut och toapappershållaren.

Ja, det var det :) Igår var vi ju in till Gävle en stund. Efter det vart det MAX, jag hade så gärnat vela haft Subway men dom har tydligen slutat med det inne på nian? Är någon annan mackaffär där nu istället, dååååligt! :(

Lillan somnade inte förens efter 22 tiden igår kväll, hon hade sovit lite för länge hos sin mormor ;) Men vad gör det, spelar ju ingen roll. Händer ju aldrig så en gång gör ju inget :) Dom hade tydligen somnat tillsammans, hehe.
Idag vet jag inte vad som händer. Måste i alla fall göra klart här hemma och sen, ytterligare, en storstädning. Golvet är så jäkla skitit nu så det känns som en enda stor sandlåda här hemma..
I skrivande stund kom dom från S-hus och ska koppa i tvättmaskinen och torktumlaren, SKÖNT. Då kan man börja fixa lite mer där inne :)

Ska försöka få ut lite mer grejer på Tradera senare idag, så man slipper ha allt liggandes som man vill bli av med. Tar bara onödig plats.

Jaja, ha en bra dag :)



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback