Ännu en dryg natt

Det är ju inte klokt att man inte kan få sova ut på nätterna! Inatt gick larmet på Sandvik. Jag och Novalie hade precis vaknat till lite smått (fråga mig inte varför) och klockan var runt 4 på morgonen. Då ringer mamma! Snacka om panik jag får när jag ser att hon ringer den tiden.. Hon bor ju nära Sandvik så deras alarm hade ju tjutigt högt som bara den där borta.. Själv hörde jag bara pyttelite så jag reagerade knappt.
Vi visste ju inte ens om att det var Sandvik först, mamma hade nästan panik lät det som. Men då hade det börjat brunnit där så dom varnade alla som bodde i närheten att man skulle stänga alla ventiler, fönster och hålla sig inomhus. Det drabbaden nog inte oss som bodde en bit ifrån, så fattade jag det i alla fall..

Ja, efter det så tog det ju någon timme innan jag fick Novalie att somna om igen. Vi somnade väl runt 06 igen, kanske.. Hon är i alla fall frisk nu så man har sluppit torkat spya och bytt sänglakan i natt :) Det var bara igår kväll hon var dålig. Skönt att hon är frisk i alla fall :) Men nu är det Kims tur att vara magsjuk. Det började i natt för honom med. Han ligger halvt död i sängen nu.. Tur han var ledig idag!

Själv ska jag passa på att ta en dusch, liten sover. Kommer säkert bli kanon väder idag med så då går vi nog ut en sväng :) Har inte varit ute och gått på alltför länge nu, känner jag. Foten är ju i stort sett bra, gör lite ont bara men inget som besvärar speciellt mycket faktiskt. Skönt!

Jag hänger inte med i veckorna mer, fattar inte att det redan är fredag igen. Herregud, vart tog denna vecka vägen? Man kan ju tycka att allt går skit segt när man bara varit hemma och inomhus nästan hela tiden men icke! Men skönt är väl det. :) Så härligt att våren äntligen kommit!! Lite väl sent men det får gå ändå ;)
Vi skulle spendera helgen tillsammans, hela familjen, denna helg. Åka och kika lite på Toys 'r us och sådär men blir nog inte så nu när gubben min är sjuk :( Jag får hitta på något annat istället :)

Från och med nu tänker jag sluta bry mig om vad folk tycker/tror/tänker om mig. Det spelar ingen roll vad ni har för uppfattning, är den dålig så är den förmodligen fel också. Jag har mina gamla vänner och jag behöver inte er andra. Ni är ett pack åsnor (gurkan, haha) som dömer folk av vadå.. ingenting! Låtsas inte gilla mig om ni inte gör det.. Det är inte min förlust :) Jag vet hur jag är och jag tror att mina närmaste kan skatta sig lycklig att ha en vän som alltid bryr sig, alltid finns där, alltid är omtänksam och generös. Jag älskar mina riktiga vänner, er andra skiter jag fullständigt i.. I don't need you in my life!

Postat av: Anonym

Härlig inställning! Den önskar jag att jag också kunde vara stark nog att ha :(

2011-04-15 @ 11:53:59
Postat av: Sara

här lät de skithögt :S men de gällde väl hela sandviken sa de på radion, men sen imorse va de ju ingen fara längre :)

2011-04-15 @ 21:29:44
URL: http://blondstar.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback