2 dagar kvar

Hoppsan, nu är det visst bara 2 dagar kvar!! Herregud, jag hänger inte med. Vart tar dagarna vägen?! Jag tyckte mamma sa nyss "Nu är det bara 22 dagar kvar", haha. Jag har knappt känt av någon nervositet överhuvudtaget. Som jag sagt flera gånger; Mest separationsångest!! Helt galet. Men men, det känns nog bättre sen :)

Igår var jag på tjejkväll i Gävle, hemma hos Madde :) Vi satt där ett par timmar sedan begav vi oss (jag & Jannike) mot stan, beslutsångest över om vi skulle gå ut eller åka hem! Tillslut, efter "ett par" minuters velande hit och dit så bestämde vi oss för att käka macka på Subway och sedan åka hem. Jag var noll taggad och vart bara mer och mer trött för varje klunk jag drack. Ja, man lär ju ha tråkigt någon gång också! Fast nu var det 2 gånger på rad som jag fått en misslyckad kväll. Dock blir det ju vad man gör det till! Utan strul & tjafs innan vi åkte in hade det kanske sett annorlunda ut. Men förhoppningvis blir det roligare nästa gång :)

Idag har hela dagen bestått utav städning & tvätt. Vi började väl runt 11 i förmiddags och vart klar nu ikväll. Än har vi inte torkat golven heller! Vet inte varför jag skriver "vi" när det var jag som städade ;) Kim får ta golven imorgon eftermiddag, jag har så himla ont i axeln och det är såå tungt och drygt att torka hela lägenheten..
Imorgon får jag en resväska så jag äntligen kan börja packa! Jag är ju en person som bara måste planera därav vill jag gärna börja packa lite smått ett par dagar innan. Då får man tid på sig att komma på vad man glömt ;) Men nu får det bli som det blir, jag har ju 2 hela dagar på mig så det ska ju funka.

Har beställt lite höstkläder åt Novalie också :) Mest stl 80 men även 86. Fleece settet jag köpte fick bli 86 för det är tänkt att hon ska ha på dagis. Hon är ju lång och smal och det gör det svårt att få kläder att sitta bra! Hon kan ju fortfarande ha 74 runt midjan men då är det för kort istället. Men vi kör ju endast 80 nu och vissa sitter jätte bra och andra är liiiite tighta. Men 86 är nog ganska stort än så länge. Svårt det där! Har ju köpt ett par Kavat skor i stl 21 och jag har ärligt talat no idea om hon kommer kunna ha dom på dagis i höst/vinter. Hur fort växer ett par fötter egentligen?? Hon har 18 på foppa tofflorna men dom är ju på gränsen nu dom. Sen har jag ju märkt att det kan skilja väldigt mycket från sko till sko, vissa skor är skit stora i stl 20 medans andra kan sitta perfekt. Men ska se om jag hinner kika över till grannen, kan låna hennes fotmätare och se vad hon ska ha :) Helst ska det ju få plats en socka i när det börjar bli kallt.

Jaja, det var väl allt för nu :) Jag skulle ha rakat benen, skrubbat dom och smetat på brun utan sol ikväll jag! Men närå, vart inget av det heller. Måste, måste, MÅSTE göra det imorgon!! Är lika vit som snövit, typ. Helt seriöst!

Aja, ni får sova så gott så ska jag ta itu med mina i-landsproblem imöra ;) Godnatt!



Alanya i Turkiet
...ja, jag lovar att jag ska bada åt er med ;)


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback