Varning: Bitter till 1000...

God förmiddag.. Idag är jag på så dåligt humör och allt känns bara så jävla drygt! Det har nu gått ca 3-3,5 vecka sedan jag vart förkyld och hostan har väl suttit i runt omkring 3 veckor. Jag har inte sovit en hel natt oavbrutet under denna period! Eller jo, en natt fick jag sova utan hosta men då vaknade jag av sendrag istället. Hur som, jag börjar bli så jävla trött och less på detta mående alltså. Inte vill jag vara gravid nå mer heller och det är ändå ca 11 veckor kvar. Nej fy, det är verkligen en piss dag. Dessutom såg man SNÖ när man klev upp imorse och det gjorde ju inte saken bättre. Hur fan kan det snöa i maj?! Piss väder.

Jag ska dessutom jobba idag & imorgon, jag kommer vara STENDÖD innan denna dag är över. Måste ut med hunden snart också och sen försöka lägga mig med Novalie och vila en stund.. Men det kommer väl inte gå heller.
Sen känner jag mig helt jävla ensam med allt, förmodligen för att jag går hemma på dagarna och åker iväg när Kim slutar jobba. Det är städning, diska, tvätt och allt annat skit som jag får göra själv. Och det är fan inte lätt när man, vissa dagar, har väldigt ont eller bara är väldigt trött.. Men någon måste ju göra det och det är ju jag såklart.

När fan ska killar fatta att det inte är någon jävla dans på rosor att bära på barn?! Det går liksom inte att få in i skallen på dom heller, verkar det som.. GE MIG EN PAUS, tack. Nä, vad är det? Full fart, dygnet runt (nästan) men vem fan bryr sig. Men vilken tur att han ska få åka på semester snart, det är han nog verkligen i behov utav :) Själv fortsätter man vardagslivet som vanligt, positiva är ju att det bara blir jag och Novalie. Ingen hund att behöva gå ut med och passa tider med.. Själv får man nog ingen "ensam" semester i år, inte. Hur ska man ha tid med det när man är mamma/sambo/hushållerska/husse på heltid?! Förstår inte hur han kan ha tid att åka iväg, hur kan det komma sig? Hmm.......

Ja, jag varnade om att det skulle bli ett inlägg som inte skulle vara nå roligt att läsa så gnäll inte! Ingen tvingade er att börja läsa heller :) Tur man har en dotter som är på bra humör i alla fall.. ♥

PUSS vetja.


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback