Nattstädning

Man måste ju ha blivit på gränsen till knäpp när man kommer på att man ska börja städa när kl är 23 på kvällen?! :-) Nåja, jag fick mindre att göra imorgon och det är ju skönt! Ska strax lägga mig och försöka sova lite men jag tycker det är så varmt! Fast det är det väl egentligen inte. Vi har ca 20 grader här hemma, normal temp med andra ord..

Imorgon åker Kim bort i en vecka och då ska jag passa på att njuta av att slippa dammsuga hundhår varje dag! Haha.. Ska ta en rejäl dammsugning imorgon förmiddag och försöka få bort allt. Han lossar så grymt mycket hår så jag är tvungen att dammsuga varje dag! Så himla drygt. Hoppas det blir bättre snart..

Imorgon får jag besök utav Marina med. Hon ska sova här :-) Får se vad vi hittar på för något men det blir väl en lugn hemmakväll framför en film eller så. Får se vad resterande tid av helgen bjuder på.. Ska försöka hitta på saker med lillan under veckan med nu när man inte behöver ta hänsyn till att passa hund. (Gud vilket tjat, haha) Men allt blir mycket lättare då! Men någonting ska vi väl kunna hitta på tycker jag :-)

Ne men jag säger väl Godnatt nu och hoppas på fin väder igen snart! Så tråkigt med detta regn och rusk. Sov gott! Puss puss


Postat av: Linda

Jag och Majken kommer gärna och leker någon dag :)

2012-06-01 @ 08:32:19
URL: http://Buslinda.blogspot.se

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback