Vårmössa

Jag letar en vårmössa åt Novalie och antingen så är jag väldigt kräsen (no, don't think so) eller så är det sjukt dåligt utbud med vårmössor. Men, jag hittade en som jag vill köpa av märket geggamoja :) Den kostade 199:- men då vet jag inte riktigt vad jag ska ta för storlek! 1-2 år eller 2-4 år? Hon har ganska litet huvud, det har alltid legat lite under på kurvan så att säga. Nog för att man kan skicka tillbaka eller alternativt byta om det blir fel men det är SÅ drygt, då får man bara vänta i en evighet. Säljer BarnensHus geggamoja mössor?! Tänkte om det fanns så man slapp köpa via internet. Säg gärna till! Denna är jag ute efter:


Postat av: Josephinewestling - Mamma till Vira

det finns en butik på stan som säljer gegamojja. stuff 4 kids. ;) drottninggatan 25..



gud va drygt att hon strular vid läggning. hoppas det går över..

vi har tagit bort ena sidan på viras säng nu ;) och det har funkat bra. vi ger bara välling och går ut och sen somnar hon. trodde att hon skulle springa upp och ner. men det har inte hänt.... än..



kram kram

2012-03-17 @ 22:08:48
URL: http://josephinewestling.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jaha :D Men vad bra, man kanske ska ta sig in till Gävle någon dag och titta där :)



Jaså? Men vad skönt att det gick bra! Vi kan inte lämna lillan bara, då kliver hon upp. Drygt :( Hoppas det håller i sig för er! :)

Kram!

2012-03-17 @ 22:36:58
URL: http://mammatillnovalie.blogg.se/
Postat av: Linda

M har en sån mössa med foder i, de är rymliga storlekar tycker jag! Hon kommer även kunna ha den nästa vinter!

2012-03-18 @ 06:56:34
URL: http://Buslinda.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback