Tack

Tusen tack för alla fina namnförslag! Det finns ju en HEL DEL att välja bland, om man säger så ;) Någon frågade om det var ovanliga namn vi var ute efter och ja, det är det väl :) Inget vanligt som "Fredrik" eller så, utan lite annorlunda och inte så jätte vanligt :) Jag tror att jag och gubben kommer vara lite oense om namn faktiskt, jag tycker "Mille" är fint men det gillade inte alls han ;) Men vi får väl se vad vi kommer fram till, nu har jag ju några att sitta och titta på och uttala ;) Hehe

Idag har det varit en riktigt seg dag på jobbet. Tiden har gått ganska fort men försäljningen not so good! Tur att det bara är början för mig på det där projektet, så jag hinner lära mig lite ;) Det är åtminstone skönt när man känner att tiden har gått fort och nu är jag hemma igen :)

Ska ta en dusch så fort gubben kommer in ifrån promenad med doggen och sen ska jag slänga mig i soffan framför Big Brother live, tänkte jag ;) Imorgon är det jobb igen fast det är ju inte förens på eftermiddagen så tänkte hinna med lite grejer som måste prioriteras nu, som jag bara skjutit åt sidan! Får se hur mycket man hinner med :)

Jag säger samma sak till er som jag har suttit och sagt i telefonen idag: Ha en fortsatt trevlig söndag!
Puss ♥

Stort tack till världens bästa älskling (ja, idag får han vara världens bästa;) som hade städat lägenheten tills jag kom hem! Hur skönt är det inte att komma hem till en nystädad lägenhet?! Wunderbart.




Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback