I'm singing in the rain(?)

Herregud vilket konstigt väder! Först regnade det, sen haglade och tillsist snöade! Och sen hagel/regn igen. Nu får väl snön allt ta och sluta, det ska bli vår nu! Jag vill inte ha mer snö :) Tur det inte kommer så pass så det ligger kvar. Det får gärna regna i flera dagar, bara jag slipper se snön!!

Jag sitter och väntar på bussen till jobbet nu. Kom visst typ 30 min tidigare så har suttit här en stund men den borde komma om ca 5-7 minuter nu :) Jag har sovit som en jävla kratta inatt, först kunde jag inte somna pga den förjävliga halsbrännan! Trodde jag skulle spy ett tag, usch vad jobbigt det är. Nu måste jag köpa hem nyponsoppa, det hjälper suveränt för mig mot halsbränna :) Det försvinner efter 2 klunken bara. Slipper jag tugga dom där vidriga tabletterna!!! Bläää.. Ja, och sen har jag vaknat 4784 gånger också av foglossningen, hostan, sendrag i båda vaderna osv. Jag tänker bannemig inte vara gravid igen efter denna gång.

Kände mig super trött kl 7 imorse när Novalie bestämde sig för att kliva upp. Men det är bara att gilla läget och pigga till sig lite. Det tar inte emot att åka och jobba iaf så det är skönt! Har en känsla av att dagen kommer gå fort :)

Ja ja, snart hoppar jag på bussen. Hörs later!! Puss & Kram

Bjussar på en bild på mamman nu i skrivande stund :)



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback