Nationaldagen

Hej! Hoppas ni haft en bra dag idag. Hittat på något särskilt? Själv tog jag och lillan en promenad ned till mormor och gick sedan och käkade :) Efter det vart det en sväng till Stadsparken för där var det full rulle med uppträdanden osv. En familjedag för att fira nationaldagen :) Det började regna som vanligt men som tur var höll det inte i länge alls :)

Marina kom även dit och vi gick sedan hem till mor min igen och fikade :) Jag och lillan vart kvar till strax efter 17 snåret. Novis fick lite feber och det var det jag misstänkte att hon hade inatt med när hon vaknade. Hon är inte febrig nu, får se om det kommer igen. Hoppas inte!!

Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer. Någonting ska vi nog hitta på om vädret tillåter och om lillan är frisk :) Vi har haft det så himla mysigt och bra den här ensamma veckan! Jag känner mig som en ny person och jag bara älskar föräldrarlivet! Vi behövde den här tiden själva, tror jag :) Mor & dotter <3

Hoppas iaf ni haft en fin dag med någorlunda bra väder åtminstone :)
Puss!



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback