Trött i ögat

Ne, nu ska jag snart dyka ner i sängen men tänkte uppdatera lite först :)

Jag har klarat mig igenom den värsta helgen någonsin, det gjorde jag bra! Därav är man helt slut som människa nu. Men lite sömn och vila på det här så..

Imorgon är det dags för BVC och vet ni vad. För 3e gången nu blir hon sjuk DAGEN INNAN vi ska dit! Även denna gång i feber. Men nu tar vi dit henne ändå, dom får ta tempen och avgöra om hon kan ta sprutan. Annars ska dom i alla fall göra läkarundersökningen, vad nu det innebär. Men ja, dit ska hon i alla fall! :)

Hoppas ni har haft en bättre helg än mig i alla fall. Jag ska börja kolla lite efter resor men måste såklart ringa min kära moster och prata om att låna deras lägenhet i Turkiet också. :) Fast jag vet inte om vi kommer att åka ännu, jag vill så himla gärna. Jag behöver det, verkligen. Mer än ni tror! Och jag vill helst åka om max 2-3 månader för sedan är man tjock och otymplig. Kan bli jobbigt att sitta ner om man är vätskefylld med :P

Aja, det var allt för nu. Sov gott fina ni ♥



"You don't know how strong you are
until strong is the only choice you have"

mamma älskar dig mest utav allt,
jag vore ingenting utan dig ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback