Seg dag/kväll

Idag har det inte blivit någonting gjort, alls. Jag har inte mått så bra så har sovit ganska mycket.. Novalie somnade inte förens 22 tiden ikväll och har därefter vaknat 3 gånger :( Undra när hon ska få bukt med sömnen, förhoppningsvis snart. Det måste ju vara jobbigt för henne att vakna hela tiden också men får hoppas att hon sover för natten nu. Hon har ju börjat vakna 5-6 på morgonen nu också, har gjort det i flera dagar nu.. Det är ju helt omöjligt att få rutin på sömn i denna ålder, förhoppningsvis blir det bättre inom en snar framtid :)

En annan har ju redan klivit in i vecka 13. Snart inne i vecka 14 dessutom! Herregud, tiden går så snabbt. "Bara" 6 månader kvar nu. Jag ska boka in UL tid på måndag, tänkte jag. Och sen måste jag komma ihåg att traska iväg till sjukhuset och ta prover. Det gick nämligen inte så bra att göra det när jag skrev in mig på MVC. Knappt ett halvt rör fick dom till plus att dom lära fylla flera än ett. Ni vet alla prover dom tar på inskrivningen? Jo, dom stack i båda amarna och i händerna men icke. Jag har alltid haft det där problemet :P Kommer ihåg när dom skulle ta 8 olika prover förr när jag fick blåmärken utan anledning. Ja, då stack dom överallt kändes det som. Hua mig!

Nej, men så jag fick nå papper och skulle gå till lab på sjukan när jag hade tid. Var inge brådskande men nu är det ju någon vecka sen jag skrev in mig så kanske ska pallra mig dit nu då! :) Får se om dom fick sticka i både armar, händer & fötter innan dom hittar blod :P Galet..

Ja, jag hade tänkt titta på film ikväll också men det kunde man ju fet glömma. Orkar heller inte slå på en som man får pausa en gång i kvarten för att hon vaknar. För man lär ju ligga där inne i minst 15-20 minuter innan man kan resa sig utan att hon vaknar. Lillfjärten! :) Vi såg i alla fall Seduction igår, den var jätte bra faktiskt. "Jacob" ifrån Twilight filmerna är huvudroll, jag som är torsk på Twilight tyckte det var knepigt att se han i en annan film. ;P Men ja, den rekommenderar jag. I förrgår såg vi Paranormal Activity 3, sjukt bra med. Älskar dom skräckisarna! Och väntar med spänning på 4e filmen (som garanterat kommer att komma ut)

Nä, det var väl allt för nu. Mår lite illa jag, fast har ju gjort det i flera dagar nu. Blä!
Sovgott ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback