Helg

Ja, då var det helg igen :) Familjen samlad. Vi hade planerat grillning i Högbo med vänner imorgon men flyttar fram datumet då det är många som jobbar & en del har blivit sjuka. Blir ju lite roligare om det är många barn med :)

Idag har Novalie vart ledig ifrån dagis. Jag tog ut hunden på en långpromenad och fick liten att somna i vagnen. Så härligt vinterväder idag med strålande sol. Dock väldigt kallt men ändå fint :) Efter det kom mamma och hämtade upp oss, vi handlade Mc Donalds mat idag och Novalie fick träffa sin kusin lite också. Dock är den ungen väldigt upptagen med xbox så det vart inte mycket lek där inte :P

Kim kom och hämtade upp oss efter jobbet, vi är hundvakt också så lilla Viggo var med :) Jag gick in och handlade lite nödvändigheter innan vi begav oss hemåt. Nu ska vi nog bara njuta av helgen, eller ja, åtminstone fredag & lördag för jag såg att jag jobbade på söndag. :( 8 timmar! Förra söndagen så tänkte jag "Aldrig igen" men nu är man uppsatt så lika bra att ta tjuren vid hornen. Jag har varit "ledig" (finns inget dagjobb) hela veckan och ser lika ut nästa vecka så jag får nog helt enkelt jobba kväll 17-21 istället. Det är INTE värt det & inget jag tänker köpa busskort för 700:- för heller. Mitt busskort gäller till 25e så jag hoppas dom kan ge besked om att jag får dagtid eller 13-18 igen då. Vet ju att jag har jobb vecka 5 & 6 i alla fall så det är ju skönt. 50 timmar i veckan blir det! Puh...

Ja men som det ser ut nu blir det ganska lugnt i helgen i alla fall. Hoppas ni får en jätte bra helg!
Puss ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback