Härligt väder & ny vecka

Hej på er! Nu var det måndag och ny vecka igen. Graviditetsvecka 18 också, fast på onsdag :) Novalie är ju ledig idag då jag inte jobbar än. Så det blir dagis imorgon för henne. Ska snart tvinga i henne lite medicin också. Hoppas att dagispersonalen sköter det sen när hon är där. :) Den har börjat värkat i alla fall, igår åt hon en rätt stor portion med kyckling, ris & currysås och nyss åt hon en bra frukost. Mamma blir sååå stolt när hon inte ätit mat & dylikt på bra länge. Har bara varit välling som gått hem men nu tror jag maten smakar bättre :) ♥

Idag är det ju sånt där underbart väder också. Tänkte ta mig till affären lite senare, måste köpa sköljmedel och sånt. Vi har jordens tvättberg! Igår tog jag tag i diskberget men det vart snabbt fullt igen så lika bra att ta tag i det idag med. Men vi lär ju försöka vara ute en stund idag med så både städ + lek utomhus står på schemat. Hon får kanske åka bob/pulka till affären om gubben lagt ur det ur bilen. Intressant, va? :P

Jaja, ska väl medicinera henne nu :P Ha en bra dag!






Postat av: Daphne

Vilken söt liten tjej du har :)

2012-02-28 @ 10:12:43

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback