Sjukisar

Ja, nu är det min tur att bli dålig. Och jag känner mig heeelt färdig idag :( Ville inte kliva upp kl 7 men det är ju det som är morgon nu för tiden. Fick sovmorgon igår så får väl vara nöjd med det. Åhh, jag vill verkligen inte bli dålig. Allt blir så himla jobbigt och omständigt då, känns det som. Och jag är på så dåligt humör, vet inte varför men känner mig bara så otroligt less! Kanske för att jag bara sutitt hemma och inte gjort ett skit på några dagar? Men i eftermiddag tar jag bussen till jobbet i alla fall, skönt att bara komma ut ifrån hemmet lite. Får se när Novis kan gå på dagis igen också, hon har ju varit feberfri i 2 dagar nu men hon hostar och snorar ganska mycket. Kan ju inte hålla henne hemma hur länge som helst pga lite förkylning heller. Jaja, vi får se! :)

I helgen har jag ingenting inplanerat, blir väl bara att kurera sig då antar jag. Vill komma iväg på klädbytardagen på lördag i alla fall, hoppas man kan det! :) Men utöver det så, ingenting. Och jag skulle behöva ner på stan idag också! Eller till apoteket. Ska köpa järntabletter och någon flourskölj jag fått på recept av tandläkaren.. Kanske är dags att hämta ut det nu :) På fredag fick jag tid hos barnmorskan också, äntligen! Som jag har försökt att få en tid där, alltså. Galet.. Men innan ska jag till tandhygienisten.

Ne men jag hade nog inte så mycket mer vettigt att komma med. Ska försöka få in lite bilder snart med :)
Puss ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback