Påskafton

Hoppas ni har en bra påskhelg :) Det har inte jag! Idag har jag en extremt dålig dag, är på sjukt dåligt humör dessutom. Blä!!! Men vi har storstädat hela lägenheten iaf :) Och solen lyser, så man kanske blir på bättre humör.

Novalie ska sova hos sin mormor inatt & vart precis hämtad. Kim ska till en kompis och grilla & spela tv spel så blir en lugn kväll för mig framför film eller så :) Kan vara skönt ibland det med även om det blir tomt.

Svar till Jennie: Vi har också Eva som BM men vet ej om vi kommer gå på föräldrargruppen denna gång, beror på hur vi jobbar osv :) Men kanske!

Svar till Anonym: Jag tycker inte att Novalie & Nathalie klingar dålig fantasi, då borde Tuvalie också göra det :) Men vi väljer ju såklart namn som vi tycker mycket om och Nathalie är ett fint namn. Tuvalie faller inte mig personligen i smaken men tack för tipset :)


Postat av: Anonym

Haha ja precis, men Tuvalie blir lite annorlunda endå genom att det inte börjar på samma bokstav också. Men Nathalie är ett väldigt fint namn det är det. :). Eller så kan hon/han heta Li

Tuvalie och Li ;)

2012-04-07 @ 20:23:21

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback