Glad påsk

Hej på er! Idag är det skärtorsdag och det innebär att det är röd dag imorgon så kortvecka på jobbet och långhelg :) Dock blir det ingen halvdag för mig idag, som det är för många andra, utan jag jobbar 8 timmar. 13-21 ser det ut för mig idag, lite konstiga tider men jag är tacksam för att få jobba de timmarna eftersom jag var hemma i måndags och ledig imorgon. Då kan det vara bra att få ett par extra timmar :)

Vad ska ni göra i påsk? Jag har ingen aning om vad vi ska göra faktiskt. Jag tycker inte om påskmat (inte julbord heller för den delen) så jag är inte skit sugen på att äta något sånt! Men men, vi får se vad vi hittar på :)

Jag är fruktansvärt trött som vanligt! Var ju och tittade blodtrycket när jag lämnade prover, hade lågt blodtryck och hög puls. Det förklarar ju varför jag känner som jag gör. Det är fruktansvärt drygt i alla fall, ska ringa BM idag på eftermiddagen och boka in en tid. Om jag får tag på henne dvs! Det är ju dags att gå dit nu.

Har tagit ett morgonbad med mitt lillhjärta, sen åt vi frukost. :) Hon ska inte på dagis idag utan hon ska vara hos sin mormor hela dagen istället. :) Det kommer hon att älska, tror jag! Själv ska man ju försöka äta någon lunch innan man drar iväg.. Får se vad jag hittar på!

Ha en jätte bra påskhelg!

Postat av: Jennie

Får man fråga vad din hm heter? Tänkte om vi kommer hamna i samma föräldragrupp eftersom vi har bf nära varandra..min heter eva gelotte

2012-04-06 @ 09:44:09

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback