Suck!

Usch, vilken natt/tidig morgon. Novalie vaknade väl runt 3 snåret och var otröstlig. Vad man än gjorde så dög det inte. Jag misstänkte att hon hade ont i munnen och det var troligtvis så. Jag fick inte i henne alvedon så tillslut doppade jag tandborsten i flytande alvedon, jag vet ju hur mycket hon tycker om att tugga på tandborstar :P Och då fick hon ju åtminstone in det i munnen. Efter det var det som en annan unge. Försökte få henne att somna men det gick ju givetvis inte. Men hon var på jätte bra humör och har sprungit omkring och lekt nu i över en timme..

Konstigt nog känner jag mig inte sådär jätte trött fast jag sovit i max 3,5 timme. Tror det är mindre än så också. Men det kommer väl som ett brev på posten om en stund. Hon är inte ett dugg trött så inte vet jag hur länge hon planerar att vara vaken.. Vi har nyss ätit lite frukost, jag var sååå hungrig. Hon fick i sig lite yoghurt och ett rån i alla fall. För vällingen dög ju inte! Så nu sitter hon bredvid mig och tittar i en bok. Förhoppningsvis smyger sig John Blund på henne när hon sitter still och tar det lugnt. Inte roligt med dessa nätter men tack gode gud att jag inte är så trött i alla fall! Då hade det nog varit lite jobbigare.

Kim har ju varit vaken med oss ett tag men jag låter honom sova eftersom han jobbat tills inatt. Funkar ju bra att bara jag är vaken och mitt tålamod är ju bra :P Hans var däremot lite värre, inte konstigt om han sovit i ca 2 timmar. Stackarn.. Nä men nu börjar hon allt gäspa lite. Små gnyr.. Kanske dags att inta sängläge igen om ett par minuter. Hoppas hon sover länge imorgon bitti också och inte typ till 8 bara. Då är jag nog däremot ganska trött..




men du är ändå mammas lilla solstråle även om du inte
alltid har humör som en ;)

Postat av: erica

jobbigt med vakna nätter :(

Skulle Felicia sova till "bara" åtta skulle jag bli överlycklig! Här är det uppstigning mellan 5.30 och 6 allt som oftast trots att vi är lediga :p

2011-09-10 @ 07:04:37
URL: http://ericaengstrand.blogg.se/
Postat av: A

Ja, vi kliver upp runt 06 annars men när hon sover dåligt på nätterna så kan hon sova till 8. Men det känns ju inte att man fått sovmorgon när vi sitter vaken på nätterna :P

2011-09-11 @ 18:00:44
URL: http://mammatillnovalie.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback