Rubrik?

Ibland är det så fruktansvärt drygt att försöka komma på en bra rubrik :P Som idag.. Haha! Och som alla andra dagar också, så lama rubriker så det är inte sant. Men men, har man brist på fantasi så har man ;)

Lämnade lillan på dagis imorse, hon vart lika ledsen som alla andra dagar. Man går därifrån med tunga steg. Men det blir nog bättre snart när hon får vänja sig vid att gå på dagis :) Jag gick hem och tog en varm dusch & har sedan dess bara slappat. Ätit lite frukost, gått och gjort mig i ordning lite då och då. Jag ska köpa en vågtång idag utav en bekant så jag väntar på att hon hör av sig, då ska jag ta med vovven och gå till Coop för att hämta den. Sedan blir det väl en lite längre promenad med hunden tills jag ska hämta hem gosan igen :)

Idag blir det jobb igen, kommer säkert vara lika stressigt idag som det var igår! Fy fan, alltså. Jag hoppas jag kommer in i det här med att hantera stressiga situationer snart ;) Full rulle & tiden springer ju iväg när det är så mycket folk. Det är ju kuponger nu på Sibylla så det är ju jätte bra erbjudanden på maten och därav allt folk :)
Men det går ju bättre & bättre för varje dag jag är där så det känns skönt.

Igår köpte Kim 2st 50 cent biljetter, han kommer ju hit till Sandviken den 28e oktober. Verkar som att man kommer dra iväg på det faktiskt :) 5 dagar efter så är det Rihanna i Stockholm som vi också ska iväg på :) Fast dit åker jag med bl.a Janniké, Therese & Marina. Ska bli sjukt roligt faktiskt! 2 konserter på mindre än 1 vecka, inte dåligt det inte. 50 cent lyssnar jag ju inte på till vardags även om man kan många av hans låtar. Jag går bara för att det är så sjukt häftigt att han ska uppträda HÄR, i "lilla" Sandviken :) Coolt..

O i helgen vette tusan vad som sker. Kim kanske skulle jobba i alla fall. Jag jobbar söndag kväll så blir ingen bingolotto för mig! :'( Buhu! Hahaha. Har aldrig missat Bingolotto sedan vi började prenumerera (i know, dåliga pensionärer här hemma) men denna vecka får Kim spela åt mig istället :) Det är ju jätte kul och en mysig söndags syssla. En utav få saker som jag & Kim faktiskt gör tillsammans, haha. Skärpning!

Jaja, det var väl det. Ska snart dra iväg ett tag men hoppas ni får en fin dag.
Puss ♥

Postat av: Lindaq

binglotto är ju supermys ! Haha jag ska fan spela på söndag ! :D

2011-09-23 @ 09:32:05
Postat av: A

Ja, det är ju det :) Gör det!

2011-09-23 @ 11:26:18
URL: http://mammatillnovalie.blogg.se/
Postat av: Millah - väntar första barnet ♥

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-09-23 @ 11:44:02
URL: http://millahoman.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback