Jobbat

Oj, nu var det ett tag sen (igen) som jag skrev något :) Kan väl skriva ett snabbt inlägg innan jag ska KASTA mig i sängen och sova tills jag.. ja, vaknar. Haha!

Idag har jag jobbat mellan 17-21.45 ungefär. Det har gått bra! Ska även hoppa in i 2 timmar imorgon åt Sophie, tar allt jag får så jag får mer lärorika timmar också :) Annars idag då.. Jag har varit sjukt trött som vanligt. Fattar inte! Jag sov från 22 igår kväll till strax efter 7 imorse men ändå blir jag så satans trött på eftermiddagen. Blä!!
Men förhoppningsvis vänder det snart igen.

I tisdags följde jag med Elin på ett möte på Viktväktarna här i Sandviken. Jo, det behövs faktiskt! :) Det var helt okej så jag bestämde mig för att testa på det en månad. Jag är lite dålig på att äta upp alla points jag har men ikväll har jag gjort det. Eller jag har rättare sagt bara 0,5 points kvar. Vart ju ingen middag idag för min del, fy mig. Så klämde i mig lite yoghurt med fiber müsli nu på kvällen. Och så fick det blir 4 bitar av Viktväktarnas egna godis. Helt okej det också :) Skulle lätt kunna vänja mig vid att äta det istället för vanligt godis.

Vad har hänt annars då. Ja, väldigt mycket skulle jag vilja säga! Men ingenting jag tänker ta upp här. Men jag har inte mått nå bra alls. Det har varit ett par jobbiga dagar nu, minst sagt. Tur man kommer iväg till jobbet och får lägga tankarna på något annat för stunden. Jag hatar att må dåligt, vem gör inte det iofs? Men det är så jävla jobbigt.. Jag orkar liksom inte. Men men, nu är det som det är.

Mja, det var väl inte så mycket mer än så just nu.. Funderar på att starta min privata blogg igen, med lösenord. Där bara vissa får ta del av det jag skriver. För ibland är det så himla skönt att få skriva av sig och få lite pepptalk och råd av andra. Ja, men vi får se hur jag gör med det..

Hoppas ni får en jätte bra helg allihopa!
Puss ♥

Postat av: Marina

Jag tror att du kommer klara allt med pp att göra galant :)



Du vet att du alltid kan ringa eller prata med mig om du behöver. Jag får ont i magen av allt de som har hänt och jag kan förstå hur ni alla omkring känner er, hoppas och håller tummarna på att det kommer göras nånting åt saken!! <3 Såhär får de inte vara, de är helt sinnes.... helt j*vla sinnes!!



Puss på dig & N!

2011-09-30 @ 09:56:00
URL: http://marinasbrollopsblogg.blogg.se/
Postat av: mamma

Tyckerabsolut du ska ha en privat blogg, finns så mycket nyfikna sjuka "saker" kan inte kalla dom mäniskor..gör det du gumman:)

2011-10-05 @ 23:33:38

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback