Helt själv, hela dagen

God morgon :)
Sitter nu hemma efter att ha lämnat lillskruttan på dagis. Idag ska hon få vara där utan mamma heeela dagen! Det känns faktiskt jätte bra. Hon gråter inte när jag lämnar henne ens men därimot gråter andra barn när man säger hejdå och går. Dom saknar sina föräldrar och det är ju barn som nyss blivit inskolade med eller håller på med inskolningen. Jag tycker det är jätte bra att man kan lämna såhär länge så pass tidigt för barnen måste ju få en chans att känna trygghet med fröknarna där med :) Man vet ju att dom ringer om det inte går!

Jag ska väl slappa en stund och sedan gå ut och gå med vovven. Tar en sväng i skogen nu när man har så mycket tid! Känns skönt att gå såhär tidigt med för då kan jag ha han lös hela vägen, nästan. Inte alls många som är ute den här tiden och går med sina hundar.

Senare på eftermiddagen blir det att åka iväg till Sandra & Emilia med presenter åt lillan som fyllt år :) Nu är det snart helg och Kim har hela helgen uppbokad han. Själv ska man väl inte göra något särskilt. Ni då?


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback