Privat blogga..

Nu har jag börjat med min privata blogg igen. Jag har även bytt lösenord till den för denna gång väljer jag noga ut vem som får läsa och inte.. Jag känner ett sånt behov av att få ut massa skit som jag inte har någon att dela det med. Men men, mer om det i den.. Men som sagt, bara till de jag litar på och känner att jag kan anförtro mig till.

Jag har spenderat kvällen framför att söka lite jobb & titta på Oprah's sista avsnitt. Känslosamt det där, har ju inte följt det tidigare men man har ju hunnit sett ett par avsnitt :) Mycket bra faktiskt. Sorgligt att hon ska sluta bara!

Pratade med Kimmen för en stund sedan, han skulle strax cykla hem han. Jag har ont i huvudet så det blir väl sängen för mig snart.. Novalie vaknade typ 2-3 ggr i timmen så jag bar in henne till vår säng och hon har sovit konstant sedan dess. Jag tror inte hon är redo att sova i eget rum än. Känns som det kan vara den bidragande orsaken till att hon sover dåligt varje kväll och natt. :/ Hur ska man bete sig då? Kanske får ställa in hennes säng i vårat sovrum och börja så. Jaja, vi får diskutera det här hemma.. Bara det blir bäst för henne så :)

Imorgon är det söndag.. Ja, vad ska man hitta på då då tro? Får se :) Bingolotto på kvällen i alla fall. Ska nog dra med hela familjen och gå en promenad runt sjön om vädret tillåter..
Ne men godnatt på er ♥

Postat av: Anonym

Så gjorde min bror när deras son hade svårt att sova själv i sitt rum, ställde in hans säng vid deras säng och hade det så ett tag, sen ställde dom tillbaka sängen och då gick det bättre, testa :)

2011-10-30 @ 06:48:21

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback