Jobb möte

Hua mig, vart helt fel ikväll. Hade möte på jobbet kl 20.30 och jag var såå galet trött! Gick och la mig och "vilade" en stund innan och vips så hade jag sovit i typ 1,5 timme. Smart! Frågan är ju bara hur jag ska kunna somna nu. Men känner att ögonen börjar bli tunga så ska snart gå in och lägga mig :) Man vart ju inte mindre trött av att ta en promenad dit & hem heller, haha.

Imorgon blir det inget dagis för lillan, hon har ju haft sina 15 timmar denna vecka redan eftersom jag jobbade i måndags :) O så länge det inte är nå jobb för mig på dagarna så får hon bara vara där 15 tim. Jag jobbar imorgon men det är kväll så.. Men vi får hitta på något annat att göra så man slipper tänka på att man, förmodligen, är sjukt trött :) Men det skulle vara dåligt väder imorgon så vi får leka inomhus :)

Regnar det inte så kommer min älskade vän Angelica hit med sin bebis :) Saknar henne så mycket så det skulle vara roligt men hon föredrar att inte gå i spöregn ifrån Björksätra och det kan jag förstå ;) Blir det inget imorgon så kommer hon nästa vecka. Min fina vän ♥

Just ja! Har glömt att skriva om mötet på VV som jag gick på igår. Jag hade gått ned i vikt men det var inte mycket! 0.8kg så nästan 1kg. Ja, jag hade ju "fuskat" i måndags. Jag använde mina veckopoints i helgen, delade upp dom så jag kunde äta liiie godis både fredag & lördag. Ja, och det triggade ju igång mitt sötsug så enormt! Hade klarat mig utan socker i 2 dagar utan nå som helst problem. Så fick jag smak för godiset och det höll ju i sig efter helgen med. Så i måndags åt jag både en mjukglass på jobbet (en halv liten bägare) med strössel. Sen kom jag hem och då kom mamma & Neo förbi så dom fikade. Då kunde jag inte hålla fingrarna borta ifrån sockerkakan!! Dumma, dumma mig. En dag innan man ska väga sig! Det är ju helt otroligt :p

MEN... Trots det hade jag gått ned! Så det får man väl ge sig själv en klapp på axeln för :) Nu ska jag inte fuska (bara lite) i veckorna, gå promenader VARJE dag. Så får vi hoppas på att jag gått ned 1kg nästa tisdag :) Ja, nu börjar tävlingsinstikten komma. Som Elin sa, man tävlar mot sig själv :) Och egentligen så fuskar man aldrig så länge man använder pointsen! Gör man av med de dagliga pp PLUS veckopointsen..ja, då kan man kalla det fusk! Men det gäller ju fortfarande att tänka på vad man äter & hur mycket.. :) Så är det ju.

Sov gott mina fina vänner. Pussis ♥

Postat av: Anonym

va roligt att du har hittat ett sätt som passar dig :)

2011-10-06 @ 11:33:15
Postat av: Madde

Kämpa på nu med det där:D Kommer gå bättre och bättre ju mer du kommer in i det:D Lycka till:D Kram Madde

2011-10-07 @ 11:14:03
URL: http://mmadeleneeriksson.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback