"Ingenting är omöjligt för den som inte behöver göra det själv."

God kväll! :) Om ni börjar fundera varför jag har så konstiga rubriker numera är det för att jag googlat på "roliga citat" för att slippa fundera vad jag ska ha för rubrik ;) Smart ju!

Just nu sitter man här, proppmätt, efter att ha ätit lite tacos. :) Har även jobbat em/kväll idag och det gick jätte bra! Kom hem och diskade, plockade undan lite och skar grönsaker. Allt det har man hunnit med sedan jag kom hem, skönt att ha det överstökat. Imorgon börjar man jobba 12.30 och jobbar fram tills man inte behövs nå mer. Men schemat säger 16.30 eller om det var 17.00, kommer inte ihåg. Men är det stressigt kan man stanna kvar lite mer.
Och så ser min helg ut! :) Så himla skönt att ha kommit igång med arbetslivet. Det finns annat att göra än att bara vara mamma hela dagar långa ;) Även om det också är roligt! Men den här sociala biten har man ju saknat.

Snart kommer min älskade Johanni hem ♥ Som jag saknar henne! Och i Januari så ska jag åka dit över en helg, kul att få se hur dom bor! Var ju inte till henne när hon bodde i Uppsala heller och nu bor dom ju i Västerås så det ska bli skit kul! DÅ ska jag gå på New Yorker! Har varit där en gång bara och det var för ca. 4 år sedan :P
Så det ser jag fram emot!

Nu ska vi bara slappa lite här hemma innan man ska gå och sova. Sov ju med Novalie 3 timmar vid lunch! Herregud, fattar inte hur vi kan sova så länge. Men hon sover alltid längre när mamman också sover :) Jag var så djävulskt trött så det var skönt. Hon blir ju vaken lite längre på kvällarna när det blir så men det händer ju inte så ofta. Vanligtvis brukar hon vakna efter ca 1-1,5 timme. Men men :) Nu vart det som det vart!!

Ska försöka bli bättre på att slänga in lite bilder här också. Har inte använt digitalkameran på evigheter så vet inte ens vart den är, haha. Och videokameran vi köpte har inte heller kommit till så mycket användning ännu. Tur det är jul snart, då åker den fram ;)

Sov så gott kära vänner & ovänner, haha! :)
Puss ♥

Postat av: Johanni

Ja,snart kommer jag hem hjärtat mitt! och tänk så roligt vi ska ha!!!!! Saknar dig massor och ser verkligen fram emot ett par dagar hemma nu, och inte minst i januari när du kommer en HEL HELG!! :) Älskar dig fina du.. Du är min allra allra bästa vän!:) Puss o kram <3

2011-10-18 @ 18:46:28

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback