Ikväll är en sån kväll då jag inte kan som...

Ikväll är en sån kväll då jag inte kan somna.. Jag ligger & tänker på alla nära & kära som man har förlorat.. Det är så jävla många för mig, som är så ung. Det är jobbigt när man helt plötsligt bara börjar tänka på dom.. Jag har inte bearbetat sorgen efter en enda. Det är helt enkelt för smärtsamt för att jag ska orka och vilja bearbeta det.. Man blir ledsen en stund sen skjuter man ifrån sig det, lägger undan det & försöker glömma.. Glömma går ju givetvis inte. Jag är en väldigt känslig person.. Men jag avskyr att vara ledsen. Men tillslut kommer det som en bomb bara, pang tjong så får man tillbaka sorgen som ett brev på posten! Just nu tänker jag mycket på Rickard.. Jag saknar honom så fruktansvärt mycket!!! Det finns mycket jag ångrar att jag inte hann säga. Jag ångrar att jag stötte bort honom pga ett förhållande jag var i.. Han var en utav mina bästa vänner! Men som sagt, jag stötte bort honom. Under närmare 1 års tid tror jag vi sågs en gång :( O det var på min födelsedag, han och ett par kompisar till honom stod och sjöng för mig när jag öppnade dörren :) Så jävla mysigt!! Åh, min Rickard! Om han bara visste att han betydde mycket för mig!! Hur kan man välja bort sina vänner för ett förhållande?? Alla samtal & sms jag hade ifrån honom men aldrig ringde upp! Men jag tror han förstod hur det låg till.. Förhoppningsvis visste han att det skulle komma att ändras en vacker dag. Men när det hände var det tyvärr försent. Jag älskar dig, min fina o vackra vän! Förlåt <3


Postat av: Sofie

Jag förstår att du har "ångest" över vad du borde sagt eller gjort, sån är jag med. Men tänk som så att dom finns alltid med oss, han vet vad du känner o vad du ville säga. Ha inte ångest! Han skulle inte ha viljat det!

O bearbeta är viktigt, känner du att du inte klarar av det själv eller att du hittar rätt sätt för dig så ta kontakt med psykolog, dom kan hjälpa dig på bästa sätt o du får må bättre o lära dig leva med smärtan o saknaden.

O det är inte något nederlag att gå till psykolog som många anser, det är styrka o inse när man behöver hjälp! Det är styrka att se till att man själv mår bra! Kram till dig!

2011-10-12 @ 07:29:06
URL: http://melvin2005smamma.blogg.se/
Postat av: Mamma

Klok du ör Sofie:)du har helt rätt!

Angelica, det har varit mycket smärtsamma förluster för oss men som Sofie säger så finns dom med oss hela tiden. Sen att tankarna kommer ibland och man blir ledsen så kommer det att vara.

Älskar dig gumman! <3

2011-10-12 @ 11:06:07

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback