"Den som enbart letar efter fel hittar ingenting annat"

God morgon! Eller ja, här har det varit morgon ett tag :) Jag har lämnat av lillskrutt på dagis och gått en promenad med hunden. Frukost fick det bli också såklart och nu ligger jag i sängen med datorn och slappar! :) Idag fick jag även jobba, skönt det. 17-20.30 så det är helt okej. Jobbar även hela helgen!

Jag har ju inte skrivit så mycket om Viktväktarna heller, vet inte varför men har väl knappt orkat blogga alls. Sen vart jag ju så besviken på vägningen i tisdags men jag hade ju åtminstone gått ned. Säger bara att jag gått ned 1kg på 2 veckor och det är ju väldigt för lite. För mig alltså! Men ja, det går ju neråt. Nu ska jag skärpa till mig ytterligare så man kanske får bli lite gladare när man ställer sig på vågen nästa gång. Alltså, inget gotta i helgen! Spar mina veckopoints till antingen ingenting eller att man får ta lite därifrån till mat istället för godis. Men jag känner att jag blir mätt fortare nu i alla fall. Åt 1½ hårdmacka med ägg på och 2dl lätt vanilj youghurt med Änglamarks ekologiska müsli till imorse. Müslin tar jag ca ½ dl av bara. Åh jag vart alldeles lagom mätt! :) Så skönt..
Bara hålla tummarna att det går bättre tills nästa vägning.

Sen är jag så sjukt trött på folk som aldrig kan förändras. Falska personer som är trevliga men sen beter sig helt annorlunda "bakom ryggen" eller hur man ska säga. Alltså, jag avskyr sånt folk och helst av att vill jag inte ens ha dom i min närhet. Men nu skiter jag i det här, jag tänker inte vara nå trevlig mot dom som gör såhär mot mig. Varför ska jag vara det? Varför ska jag alltid vara den som ska låtsas som ingenting har hänt? Tror dom att jag är dum i huvudet och inte fattar något... Var glad för min skull istället för att se mig som din rival! Så onödigt.. Men folk som ligger på en 12 årings mognadsnivå är ingen person som passar in i mitt liv.

Jag älskar mina vänner & jag hoppas att ni vet att ni betyder jätte mycket för mig trots att jag är så sjukt dålig på att höra av mig och träffas. Jag ska bli bättre, I promise. För utan er är jag inte hel ♥ Ni vet vilka ni är..

Postat av: Marina

" Jag älskar mina vänner & jag hoppas att ni vet att ni betyder jätte mycket för mig trots att jag är så sjukt dålig på att höra av mig och träffas. Jag ska bli bättre, I promise. För utan er är jag inte hel ♥ Ni vet vilka ni är.. "



Jag älskar dig också! o jag är lika dålig på att höra av mig o träffas, men vi får ta o träffas så fort vi båda kan , saknar dig o Novis! ♥

2011-10-14 @ 11:12:38

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback